maanantai 29. elokuuta 2011

ökldsjnvaöldsfölfkjnadsfj

Yritin tiivistää viime viikon tapahtumat suht lyhyeen pakettiin.

Maanantaina otin koko lauman mukaan ja suuntasin hyvinkäälle agilitytreeneihin. Aada ja Mellu sai olla turisteina. Myyn kanssa meni hirmu hyvin vaikka nurmikko oli märkää mikä on varsin inhottavaa Myyn kaltaiselle diivalle. Rata oli aika lyhyt. Se sisälsi vain muutaman hypyn, pari putkea ja kepit. Itseltä oli kyllä treeni-into ihan hukassa. Väsytti tosi paljon ja päätä jomotti eikä olotilaa yhtään helpottanut masentava ilma. Tehtiin rata pari kertaa läpi hyvillä suorituksilla, jonka jälkee vähän sähläsin Aadan kanssa tokojuttuja kentän reunalla.

Keskiviikkona lähdin Aadan kanssa tokotreeneihin. Sää suosi joten päätin kävellä treenikentälle. Paikalle päästyä mulle ja Karoliinalle nakitettiin ohjausvuoro. Itsellä pää löi ainakin ihan tyhjää. Tuntui, kun semmoinen apina olisi kolistellut lautasia yhteen niinkuin homer simpsonilla, you know? :D asiasta kukkaruukkuun, aloitimme parin minuutin paikkamakuulla. Aada pysyin rahallisesti minuutin ajan ja välimatkaa oli kivasti. Kävin palkkaamassa ja jätin ehkä koiran hieman huolimattomasti, kun se nousi ja lähti hiippailemaan perään. Palautus ja pidin sitä vielä hetken makuussa ja vapautin.

Seuraaminen pujottelemalla oli ihan ok, aika ajoin ehkä hieman suuri rako jäi mun ja koiran väliin. Pitääpi sitä tiiviimpää seuraamistakin alkaa työstämään. Luoksetulot tehtiin taas semmoisena kujana, että kutsutaan koira muiden välistä. Eka oli oikein mallikas. Palkkasin lelulla vauhdista. Toinen meni sitte plörinäksi. Ei siitä sen enempää. Otin loppuun hieman vielä noutotreeniä. Hei mä en osaa opettaa koiraa tuomaan sitä hemmetin kapulaa perille asti :D se aina pudottaa sen nenän eteen tai juoksee pokkana ohi. Olin jo lähellä saada kapulan perille asti, mutta Aadapa päätti ettei annakkaan sitä mulle ja kääntyi pois. Hassu koira. Ainakin se vauhdilla hakee sen kapulan jos ei muuta.

Hmm ja tosta lauantain näyttelystä ei tekisi kyllä mieli mainita yhtään mitään. Tuomarista mulla on todella kova mielipide, jota en täällä ala sen kummemmin kertomaan. Ompahan nyt se eka hylättykin saatu. Kyllä mä sen verran tiedän, ettei Myy minkään hylätyn arvoinen kyllä mielestäni ole. Sekin vain pelkästään liian lyhyestä rintakehästä!?!? Tuomarin kommentti arvostelun jälkeen: todella sympaattinen koira, jolla tosi mukava luonne, mutta en voi antaa sille mitään sen rintakehän takia. Aikaisemmat tuomarit ovat antaneet H:n tai EH:n, jos se rintakehä on niitä vaivannut. Suora hylätty oli musta aika rankka tuomio. Onneksi nuo näyttelyt ei ole mulle henki ja elämä. Lähinnä harmittaa se rahanmeno :D Meinasin vielä myöhästyäkkin koko hommasta. Ajoin hullun lailla, kerkesin ja tulos oli hylätty. Sanompa vaan, että ei mikään loistopäivä.
Myy kuitenkin jaksoi esiintyä hyvin, vaikka oli tosi lämmin. Liikkeetkin oli tosi reippaat. Koiraan olen kaikin puolin tosi tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti